Schrijf je hier in voor een gratis* proefles!

*Proefles is gratis bij afname van een pakket (m.u.v.opfris- en vervolgpakket)

Proefles 90 minuten (geheel vrijblijvend)

Om een juiste keuze te maken welke rijopleiding het beste bij jou past is het verstandig om een geheel vrijblijvende Proefles te doen.
Na afloop van deze vrijblijvende Proefles van 90 minuten kunnen wij jou vertellen welk lestype en welk tempo het meest geschikt is voor jou.
Op deze manier krijg je een “rijopleiding op maat” en werken we er samen naar toe dat je in één keer voor je rijbewijs slaagt.

De Proefles bestaat uit twee onderdelen:

• Kennismaking met jouw rij-instructeur
  • Intest Praktijkopleiding

Kennismaking met jouw rij-instructeur

Jij krijgt in deze Proefles de gelegenheid om kennis te maken met Jouw Rij-instructeur die je gedurende de gehele rijopleiding gaat begeleiden. Hij haalt je thuis of elders naar jouw keuze op. Jij staat gedurende deze Proefles geheel centraal.

Intest Praktijkopleiding

Na de kennismaking met onze instructeur ga je zelf achter het stuur een stuk rijden op de openbare weg. De instructeur let daarbij vooral op jouw verkeersinzicht, motorische vaardigheden, inzet, leergierigheid en motivatie.

Tijdens de rijtest komen de volgende onderdelen aan bod:

• Stuurtechniek
  • Wegrijden
  • Schakelen
  • Stoppen
  • Plaats op de weg
  • Rijden met hoge snelheid
  • Kijktechniek
  • De uitslag

Na deze beide onderdelen kunnen we je een uitslag “op maat” adviseren.Verder krijg je informatie over de lesmethodiek, de beide examens, theorie en praktijk, en onze tarieven.Uiteindelijk beslis jij zelf hoe jij jouw rijopleiding vorm wilt geven! Wij zullen de “match” op jou af stemmen!

De prijs voor de ‘Proefles’ bedraagt € 35,00. Indien je aansluitend een pakket afneemt, dan wordt deze proefles niet gefactureerd. Schrijf je hier in voor een proefles.

Schrijf je hiernaast in voor een proefles. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.
    De Rijbewijs School Hans van der Beek geeft o.a. les in de volgende gemeenten: West Maas & Waal – Druten – Beuningen – Nijmegen – Wijchen – Maasdriel – Zaltbommel – Tiel
    De Rijbewijs School Paul Smulders geeft o.a. les in de volgende gemeenten: Eindhoven – Geldrop/Mierlo – Nuenen – Heeze/Leende – Someren – Helmond – Gerwen en Nederwetten