Wij maken gebruik van online theorie opleidingen. Wij kunnen je daarbij volgen en je vorderingen bijhouden. Natuurlijk kun je ons altijd vragen om je te helpen..

Mocht je huidige rijschool jou niet bevallen dan is het uiteraard mogelijk om naar onze rijschool over te stappen.

Dit is verschillend per persoon. Het gemiddelde aantal lessen ligt tussen de 35 en 45.

Na kennis te hebben gemaakt zullen de eerste lessen op rustige wegen met weinig ander verkeer zijn. Doel is voertuigbediening en –beheersing. Daarna zullen we dit uitbreiden en naast eenvoudige verkeersopgaven komen dan de bijzondere manoeuvres ook vrij snel aan bod. Daarna komen de complexere verkeersopgaven. Uiteindelijk zullen we de puntjes op de i gaan zetten.

Nee, om te mogen lessen hoef je nog geen theoriecertificaat te hebben. Wel raden wij je aan om dit zo snel mogelijk te gaan halen.

Vanaf 16,5 jaar mag je beginnen met lessen. Als je 16 bent mag je theorie examen doen. Vanaf je 17e mag je praktijkexamen doen.

Nee, ben je ouder dan 16,5 jaar dan je kunt direct beginnen met lessen.

Ja, lessen in de avonduren en/of op zaterdag is mogelijk. Hiervoor rekenen wij geen extra kosten.

Bij ons is een rijles ook echt een uur. Je lest dus 60 minuten. Om zo optimaal mogelijk te lessen kiezen de meeste leerlingen om een blok van 2 lessen te nemen.
Ja, uiteraard is het mogelijk om je op een ander adres dan je thuisadres op te halen.
We kunnen je b.v. ophalen op school of op je werk. Natuurlijk moeten deze locaties dan wel binnen de regio vallen.

Na de proefles heb je 7 dagen bedenktijd. Heb je na 7 dagen nog niet gereageerd, of besluit je om geen pakket af te nemen, dan zal de proefles gefactureerd worden â €35,00. Besluit je echter binnen 7 dagen om een pakket bij ons af te nemen dan worden er geen kosten voor de proefles gefactureerd en is deze dus gratis.

Ja, je hebt tijdens je gehele opleiding een vaste gekwalificeerde instructeur.

Ja, het is mogelijk om in termijnen te betalen. Vraag aan je instructeur naar de voorwaarden.

Heb je nog een andere vraag, stel die dan hier.