Home > Veelgestelde vragen

FAQ categorie: <span>Veelgestelde vragen</span>

Geven jullie ook theorieles?

Wij maken gebruik van online theorie opleidingen. Wij kunnen je daarbij volgen en je vorderingen bijhouden. Natuurlijk kun je ons altijd vragen om je te helpen..

Hoe ziet de rijopleiding er uit?

Na kennis te hebben gemaakt zullen de eerste lessen op rustige wegen met weinig ander verkeer zijn. Doel is voertuigbediening en –beheersing. Daarna zullen we dit uitbreiden en naast eenvoudige verkeersopgaven komen dan de bijzondere manoeuvres ook vrij snel aan bod. Daarna komen de complexere verkeersopgaven. Uiteindelijk zullen we de puntjes op de i gaan...

Hebben jullie een wachttijd?

Uiteraard wil je z.s.mn. starten met je rijopleiding. Soms is het mogelijk om direct te starten met je rijopleiding maar helaas moeten we een wachttijd hanteren. Deze wachttijd is afhankelijk van de drukte bij de rijschool. Neem contact op met één van onze rijinstructeurs voor de wachttijd per locatie.

Hoe lang duurt een rijles?

Bij ons is een rijles ook echt een uur. Je lest dus 60 minuten. Om zo optimaal mogelijk te lessen kiezen de meeste leerlingen om een blok van 2 lessen te nemen.

Kan ik opgehaald en gebracht worden waar ik wil?

Ja, uiteraard is het mogelijk om je op een ander adres dan je thuisadres op te halen. We kunnen je b.v. ophalen op school of op je werk. Natuurlijk moeten deze locaties dan wel binnen de regio vallen.